«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

علی نصیریان: هنرمندان می‌توانند الگویی راستین برای نسل‌های آینده باشند

  • کد خبر: ۱۹۸۸۸۱
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
علی نصیریان: هنرمندان می‌توانند الگویی راستین برای نسل‌های آینده باشند
پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون در مراسم نکوداشت ۳۰ نفر از نامداران عرصه فرهنگ و هنر گفت: هنرمندان می‌توانند الگویی راستین برای نسل‌های آینده باشند.

به گزارش شهرآرانیوز علی نصیریان گفت: اصالت هنرمند به روحیه مردمی بودن او است که همین لطف و محبت مردم بزرگترین مزد و پاداش برای یک هنرمند محسوب می‌شود.

پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون شامگاه چهارشنبه در مراسم نکوداشت ۳۰ نفر از نامداران عرصه فرهنگ و هنر اردبیل، گفت: خداوند متعال در عزل سرشت انسان هنرمند و دارای اخلاق و ادب را با عشق به عنوان بن مایه اصلی رشد و تعالی انسان سرشته تا در سایه عشق بتواند به بالاترین درجه معرفت برسد.

وی تصریح کرد: پرتوی از این حسن و زیبایی خداوند متعال در هنرمند تجلی پیدا کرده تا بتواند با خلاقیت و نوآوری خود در این عرصه پابرجا بوده و بن مایه عشق را زمینه‌ساز حرکت تحول‌آفرین خود قرار دهد.

پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون با بیان اینکه هنرمند خود در گام نخست از هنرش لذت برده و مردم را نیز از این لذت بی بهره نمی‌کند، گفت: رابطه هنر و هنرمند یک رابطه با اصالت و غیرقابل انکار است و در این عرصه ضروری است تا ما قدر هنر و هنرمندان را دانسته و زمینه قدرشناسی آن‌ها را در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم.

نصیریان افزود: تنها به خاطر قدرشناسی هنرمندان در قالب این رویداد در استان اردبیل حاضر شده و سعی می‌کنیم تا از افرادی تجلیل و تکریم داشته باشیم که یک عمر وقت و فرصتشان را صرف کار‌های هنری کرده و لحظه‌ای از این لذت معنوی و ارزشی دست نکشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این عرصه تنها نام نیک به یادگار می‌ماند و هنرمند نیز حامل این نام نیک است که همواره جاودانه خواهد ماند.

نصیریان اضافه کرد: در همه استان‌ها به ویژه اردبیل از قدرشناسی و مهمان‌نوازی اهالی این استان سپاسگزاریم که در عرصه فرهنگ و هنر همواره به اعتلای روزافزون کمک کرده و در حقیقت به شناسنامه هویتی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه اعتباری حقیقی بخشیدند.

وی بیان کرد: هنر همچون چشمه جوشان است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کرده و عمر و زمان خود را در کنار استعداد‌های بی‌نظیر قدر دانسته و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه نیز گام‌های مؤثری را بردارند.

استاد و پیشکسوت عرصه هنر سینما گفت: این هنرمندان می‌توانند الگویی راستین برای نسل‌های آینده بوده و فرصتی را فراهم کنند تا بتوان بیش از هر زمان دیگر در عرصه هنر و هنرمندی شایسته درخشید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->